Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka Prywatności.

cancel

Czy zamówienie może być zapakowane na prezent?

Pakowanie produktów na prezent można wykupić podczas finalizowania zamówienia w koszyku. Dodatkowa opcja nazywa się pakowanie na prezent i kosztuje 10 zł. Produkty z zamówienia zostaną zapakowane w ozdobny papier oraz zabezpieczone dodatkowym kartonem. Paragon będzie znajdywał się w przesyłce, poza prezentem. Na Państwa życzenie paragon może nie by dołączony do przesyłki, a wysłany na wskazany email. Do przesyłki możemy także dołączyć kartkę z życzeniami. Wszystkie sugestie należy wpisać w uwagach do zamówienia.

Czy jest możliwość wykupienia karty podarunkowej?

Karta podarunkowa już wrotce będzie możliwa do zakupienia w sklepie Zosiu.
Bon do sklepu z zabawkami to dobry pomysł na prezent. Bon podarunkowy da możliwość wyboru dowolnej kwoty do zrealizowania w naszym sklepie.

Jak szybko wysyłane jest zamówienie?

Zamówienia w sklepie Zosiu są realizowane bardzo szybko. Zamówienie złożone w sklepie Zosiu są wysyłane w ciągu 24h w dni robocze. Wszystkie produkty z naszego sklep są dostępne fizycznie w naszym magazynie, dlatego wysyłka jest możliwa już w ciągu 1 doby.
Każde zamówienie złożone do godz. 12:00 zostaje nadane w tym samym dniu. Większość przesyłek dociera do odbiorcy już na następny dzień roboczy.

Czy mogę ponowić płatność za zamówienie?

Jeśli z jakiś powodów płatność za zamówienie nie powiodła się, można wykonać przelew na konto naszej firmy:

GT Zofia Trzeciak
ING BANK ŚLĄSKI: 81 1050 1520 1000 0097 1567 3308

Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówienia?

Nie, obecnie prowadzona jest jedynie sprzedaż wysyłkowa.

Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Tak, zamówienia są wysyłane do wszystkich krajów UE. Wysyłka zagraniczna jest realizowana poprzez kuriera DPD i UPS.
Czas wysyłki wynosi 3-4 dni robocze, a koszt dostawy zależy od państwa docelowego.
Cena wysyłki zagranicznej jest widoczna w Koszyku. Po uzupełniniu adresu dostawy automatycznie wyświetli się koszt dostawy do wybranego kraju.

Czy można zwrócić zamówienie?

Zamówienie można zwrócić w ciągu 30 dni. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia dostępny  TUTAJ
Prosimy o zabezpieczenie odsyłanego towaru, aby nie uległ uszkodzeniom podczas transportu i wysyłkę na adres Sklepu:

GT Zofia Trzeciak Zosiu.pl
ul. Tatrzańska 4

60-413 Poznań

Jak zareklamować produkt?

W celu reklamacji produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy ze Sklepem. Zdjęcia i opis ułatwią szybkie podjęcie dalszych kroków. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni.
Więcej informacji jest dostępnych w zakładce: Gwarancja