Czy zamówienie może być zapakowane na prezent?
Pakowanie produktów na prezent można wykupić podczas finalizowania zamówienia w koszyku. Dodatkowa opcja nazywa się pakowanie na prezent i kosztuje 10 zł. Produkty z zamówienia zostaną zapakowane w ozdobny papier oraz zabezpieczone dodatkowym kartonem. Paragon będzie znajdywał się w przesyłce, poza prezentem. Na Państwa życzenie paragon może nie by dołączony do przesyłki, a wysłany na wskazany email. Do przesyłki możemy także dołączyć kartkę z życzeniami. Wszystkie sugestie należy wpisać w uwagach do zamówienia.
Czy jest możliwość wykupienia karty podarunkowej?
Karta podarunkowa już wrotce będzie możliwa do zakupienia w sklepie Zosiu.
Bon do sklepu z zabawkami to dobry pomysł na prezent. Bon podarunkowy da możliwość wyboru dowolnej kwoty do zrealizowania w naszym sklepie.
Jak szybko wysyłane jest zamówienie?
Zamówienia w sklepie Zosiu są realizowane bardzo szybko. Zamówienie złożone w sklepie Zosiu są wysyłane w ciągu 24h w dni robocze. Wszystkie produkty z naszego sklep są dostępne fizycznie w naszym magazynie, dlatego wysyłka jest możliwa już w ciągu 1 doby.
Każde zamówienie złożone do godz. 12:00 zostaje nadane w tym samym dniu. Większość przesyłek dociera do odbiorcy już na następny dzień roboczy.
Czy mogę ponowić płatność za zamówienie?
Jeśli z jakiś powodów płatność za zamówienie nie powiodła się, można wykonać przelew na konto naszej firmy:
GT Zofia Trzeciak
ING BANK ŚLĄSKI: 81 1050 1520 1000 0097 1567 3308
Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówienia?
Tak, zamówienie złożone poprzez stronę sklepu Zosiu.pl można odebrać osobiście na miejscu w Luboniu.
Zamówienie z opcją odbiór osobisty jest kompletowane niezwłocznie . Kiedy jest gotowe do obioru wysyłamy mail z powiadomieniem.
Płatność za zamówienie jest możliwa zarówno przelewem, jak i przy odbiorze (gotówką lub kartą płatniczą).
Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
Tak, zamówienia są wysyłane do wszystkich krajów UE. Wysyłka zagraniczna jest realizowana poprzez kuriera DPD i UPS.
Czas wysyłki wynosi 3-4 dni robocze, a koszt dostawy zależy od państwa docelowego.
Cena wysyłki zagranicznej jest widoczna w Koszyku. Po uzupełniniu adresu dostawy automatycznie wyświetli się koszt dostawy do wybranego kraju.
Czy można zwrócić zamówienie?
Zamówienie można zwrócić w ciągu 30 dni. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia dostępny TUTAJ
Prosimy o zabezpieczenie odsyłanego towaru, aby nie uległ uszkodzeniom podczas transportu i wysyłkę na adres Sklepu:
GT Zofia Trzeciak Zosiu.pl
ul. Kościuszki 58
62 – 030 Luboń
Jak zareklamować produkt?
W celu reklamacji produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy ze Sklepem. Zdjęcia i opis ułatwią szybkie podjęcie dalszych kroków. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni.
Więcej informacji jest dostępnych w zakładce: Gwarancja