Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka Prywatności.

cancel
  • Gra Karciana Bogoss Szkielet - Djeco
  • Gra Karciana Bogoss Szkielet - Djeco
Gra Karciana Bogoss Szkielet - Djeco

Gra Karciana Bogoss Szkielet - Djeco

74,90 zł
Brutto
Dodaj do listy życzeń

Ostatni raz ten produkt został dodany do koszyka: 2020-11-28

Wysyłka w 24h!

30 dni na zwrot!

Darmowa wysyłka od 250zł

Opis

Karty świecące w ciemności pozwolą zagrać interesującą grę, która polega na jak najszybszym uzbieraniu i złożeniu całego szkieletu. Gra fluorescencyjna, w sam raz od zagrania wieczorem pod kocem.

Cel gry: jako pierwszy skompletuj dwa "zdrowe szkielety" zielone lub jeden "połamany" -czerwony.

Zasady gry: Rozdaj każdemu uczestnikowi po 6 kart, pozostałe stworzą talię. Kolejność gry następuje zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Najmłodszy gracz rozpoczyna.

Gracz1 pyta wybranego przez siebie uczestnika o konkretną część (np. noga) szkieletu, której brakuje mu do kompletu (2 nogi, 2 ramion ,czaszka, żebra).

Jeżeli zapytany posiada żądaną kartę (zieloną  lub czerwoną) musi ja oddać .

Kiedy Gracz 1 otrzyma zażądaną kartę:

-Jeżeli nie jest złamana (zielona) może zapytać o kolejną kartę tego samego lub innego gracza.

-Jeżeli jest złamana (czerwona) nie może już pytać o kolejna część. Kolejka przechodzi na następnego gracza.

Jeżeli gracz nie otrzyma karty o która zapytał, wtedy dobiera kartę z talii. Jeżeli wylosuje kartę o która pytał, wtedy może postawić kolejne żądanie. W przeciwnym wypadku, zatrzymuje kartę i kończy swoja kolejkę.

JOKER: może zastąpić każdą brakującą część szkieletu czerwonego i zielonego. Nie można żądać od innych jokera.

Kiedy gracz skompletuje szkielet wtedy układa go przed sobą.

Gra kończy się gdy któryś z uczestników ułożył dwa zielone szkielety lub jeden czerwony.

Aby karty świeciły, nalży je wystawić na działanie światła, na kilka minut przed rozdaniem. W ciemnościach rozpoznasz połamane szkielety poprzez przerywaną linię. Duża karta ze świecącą oblamówką pomoże odnaleźć w ciemnościach talię. Wystarczy ja umieścić na środku podkładki.

  • Wiek +6 lat
  • Ilość graczy 2-4 osoby
  • Czas trwania ok.15 minut
  • Wielkość opakowania 15,6 x 11,7 x 2,8 cm
  • Zawartość: 44 karty świecące w ciemności
Djeco
DJ05160

Specyficzne kody