Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka Prywatności.

cancel
  • Gra Karciana Animomix od 3 lat -  Djeco
  • Gra Karciana Animomix od 3 lat -  Djeco
Gra Karciana Animomix od 3 lat -  Djeco

Gra Karciana Animomix od 3 lat - Djeco

42,20 zł
Brutto
Dodaj do listy życzeń

Ostatni raz ten produkt został dodany do koszyka: 2021-04-19

Wysyłka w 24h!

30 dni na zwrot!

Darmowa wysyłka od 250zł

Opis

Gra karciana Animomix firmy Djeco dla dzieci już od 3 roku życia ma proste zasady, zbliżone do Piotrusia.

Gra polega na ułożeniu zwierzaka: głowa, tułów i nogi - wymieniając się kartami i dobierają je z tali na środku stołu.

Rewelacyjna gra, w której rozmawiamy ze sobą, współpracujemy, obserwujemy, planujemy ruchy.

  • 42 karty
  • Dla 2 - 3 graczy
  • Czas gry: 10 min.
  • Materiał: karton
  • Rozmiar: 8,5 x 11,7 x 2,8 cm

Cel gry: Być pierwszym, który stworzy cztery zwierzęta ANIMOMIX

Zasady gry: Jedno zwierzę ANIMOMIX składa się z trzech części: głowy, tułowia i nóg. Są dwa rozmiary szyi i dwa rozmiary bioder. Więc uważaj, ponieważ jeśli chcesz utworzyć dobre zwierzątko ANIMOMIX, wszystkie trzy elementy ciała muszą do siebie pasować! 

Przebieg gry: Potasuj karty i rozdaj po cztery każdemu graczowi. Resztę kart połóż w stosiku na środku stołu, obrazkami do dołu. Zaczyna najmłodszy gracz, następnie gra przebiega w kierunku wskazówek zegara. W swojej kolejce, pierwszy gracz (A) wybiera gracza (B) i prosi go o „głowę”, „tułów” lub „nogi”

- Jeśli gracz B ma kartę o jaką prosi gracz A, musi dać mu tą kartę. Gracz B dobiera nową kartę ze stosu tak, aby zawsze mieć w rękach cztery karty.

-Jeśli gracz B nie ma karty o jaką prosi gracz A, wówczas gracz A dobiera kartę ze stosu:

      -Jeśli gracz A, po dobraniu karty może stworzyć zwierzątko ANIMOMIX, kładzie swoje trzy karty przed sobą. Następnie dobiera 2 nowe karty ze stosu tak, aby zawsze mieć 4 karty w ręce. Teraz swój ruch ma kolejny gracz. 

     - Jeśli gracz A, po dobraniu karty nie może stworzyć zwierzątka ANIMOMIX, odkłada kartę, na spód stosu aby znów mieć w ręce cztery karty. Teraz kolej na następnego gracza.

UWAGA: Jeśli w swojej kolejce, gracz od razu ma zwierzątko ANIMOMIX, kładzie je niezwłocznie przed sobą bez proszenia o kartę od innego gracza i dobiera 3 karty ze stosu.

Koniec gry: Gracz, który jako pierwszy ułoży cztery zwierzątka ANIMOMIX, wygrywa grę. Gra stworzona przez Babayaga

Djeco
DJ05146

Specyficzne kody