
ZWROT ZAMÓWIENIA
Zosiu.pl udostępnia możliwość odstąpienia od umowy zakupionych produktów w ciągu aż 30 dni od ich dostarczenia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy
Akceptujemy oświadczenie złożone zarówno na formularzu, którego wzór pobierzesz TUTAJ, napisane odręcznie na kartce i przesłane pocztą tradycyjną lub za pomocą e-maila. Oświadczenie, które zawiera imię i nazwisko, adres, dane kontaktowe, nr rachunku bankowego możesz też dołączyć do zwracanej przesyłki z towarem.
- Skompletuj przesyłkę
Zwracany produkt w stanie kompletnym prosimy odesłać wraz z oświadczeniem, dowodem zakupu oraz rachunkiem bankowym na jaki ma zostać zwrócona zapłacona cena towaru.
- Odeślij produkt
Prosimy o zabezpieczenie odsyłanego towaru, aby nie uległ uszkodzeniom podczas transportu i wysyłkę na adres Sklepu nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
Zwrot środków zostanie wykonany niezwłocznie, nie później niż w terminie do 10 dni.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. otwarcie zafoliowanego filmu DVD, płyty CD);
Adres do zwrotów:
GT Zofia Trzeciak
Obornicka 170
62-002 Suchy Las
736 85 25 25
Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: sklep@zosiu.pl. O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
REKLAMACJE
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:
W przypadku zakupu przez Konsumenta termin gwarancji wynosi dwa lata od dnia, kiedy rzecz została Klientowi wydana, a w przypadku Klienta biznesowego – rok.
Reklamację z tytułu gwarancji należy złożyć pod adresem: GT Zofia Trzeciak , ul. Obornicka 170, 62-002 Suchy Las
Produkt należy odesłać na powyższy adres lub dostarczyć osobiście.
W celu usprawnienie procesu reklamacyjnego prosimy, by przesyłka z reklamowanym towarem zawierała także:
- Imię i nazwisko, adres zwrotny, telefon, adres e-mail Kupującego,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- opis niezgodności lub wady, termin ujawnienia niezgodności lub wady,
- datę zawarcia Umowy,
- dowód zakupu towaru.
Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania wadliwego produktu przez Sklep Internetowy. Firma GT Zofia Trzeciak rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Sklep pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta.
Jeśli Sklep wymienił wadliwy towar na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia wymienionego lub naprawionego produktu. W przypadku dokonywania wymiany pojedynczej części będącej elementem reklamowanego towaru termin gwarancji biegnie od nowa w zakresie tej części.
W razie wykonywania przez kupującego uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez sprzedawcę wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają w przypadku gdy wada jest spowodowana nieprawidłowym użytkowaniem danego produktu, niezgodnie z jego przeznaczeniem.
Adres do reklamacji:
GT Zofia Trzeciak
Obornicka 170
62-002 Suchy Las
736 85 25 25
Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: sklep@zosiu.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.