Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka Prywatności.

cancel
  • Gra planszowa Farmanimo Współpraca - Djeco
  • Gra planszowa Farmanimo Współpraca - Djeco
Gra planszowa Farmanimo Współpraca - Djeco
Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie

Gra planszowa Farmanimo Współpraca - Djeco

79,00 zł
Brutto
Dodaj do listy życzeń

Ostatni raz ten produkt został dodany do koszyka: 2019-11-29


Wysyłka w 24h!

30 dni na zwrot!

Darmowa wysyłka od 250zł

Opis

Gra Farmino firmy Djeco to łatwe zasady, fajne figurki do gry, a zamysł jest oparty na współpracy, nie na rywalizacji co podoba się dzieciom. Rodzinna gra kooperacyjna polega na zaprowadzeniu choćby jednego zwierzątka na łąkę, zanim rolnik wróci na farmę. Jeśli się uda, wszyscy wygrywają. W grze pracuje zmysł dotyku.

Gra zawiera:

  • 1 krążek START (zagroda), 1 krążek META (łąka), 5 krążków DROGA, 1 krążek SADZAWKA,
  • 4 duże pionki ZWIERZĘTA (krowa, owca, osioł, prosiak), 1 duży pionek TRAKTOR,
  • 12 małych pionków ZWIERZĘTA,
  • dla każdego zwierzęcia są 2 małe modele białe i 1 mały model czarny,
  • 1 torbę.
  • Ilość graczy : 1 do 4 osoby
  • Wiek +4 lata
  • Czas gry: 10 min

Cel gry: Farmanimo jest grą opartą na współpracy: musicie dotrzeć do łąki, z co najmniej jednym

zwierzęciem, zanim gospodarz wróci na farmę swoim ze traktorem. Żeby przesunąć pionek- zwierzę

należy znaleźć po dotyku, jego mały odpowiednik, w torbie. Ale uwaga: ten mały pionek musi być

biały.

Przygotowanie gry: droga składająca się z 7 krążków jest już na środku stołu: START, 5 5 krążków,

META. Krążek z SADZAWKĄ kładziemy obok. 4 Duże pionki ZWIERZĘTA stawiamy na krążku START,

TRAKTOR stawiamy na krążku META i 12 małych pionków ZWIERZĘTA wkładamy do torby.

Przebieg gry:

Najmłodszy gracz zaczyna, następnie gramy w kierunku ruchu wskazówek zegara. Pierwszy gracz

zaczyna i wyciąga zwierzątko z torby.

− Jeśli jest to białe zwierzątko: odpowiednie duże zwierzę przechodzi na kolejny krążek, w

kierunku łąki. Gracz kładzie mały, wylosowany pionek zwierzątka na jednym z pól

SADZAWKA.

− Jeśli jest to czarne zwierzątko: to TRAKTOR przesuwa się do przodu o jeden krążek w

kierunku farmy. Gracz kładzie mały, wylosowany pionek zwierzątka na jednym z pól

SADZAWKA.

Możecie przedyskutować razem, jakie zwierzątko najlepiej wyciągnąć z woreczka, ale ostateczna

decyzja należy do gracza, który gra w danym momencie.

Kolejka przechodzi teraz na następnego gracza.

Gdy wszystkie pola na krążku SADZAWKA są zajęte, wkładamy z powrotem małe pionki do

woreczka!

Sztuczka:

Małe pionki w woreczku są repliką dużych pionków. Zwróćcie uwagę na różnice w kształcie

zwierząt by łatwiej je rozróżniać w woreczku:

− Owca i świnka są mniejsze

− Owieczka ma koronkowy grzbiet, a świnka okrągły

− Krowa i osioł są największe

− Osioł ma długą szyję, a krowa jest bardziej okrągła

Koniec gry:

Jeśli jedno ze zwierząt dociera do łąki zanim traktor dotrze do farmy, wszyscy wygrywają! Jeśli nie,

wszyscy przegrywają!

Djeco
DJ08483

Specyficzne kody