Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka Prywatności.

cancel
  • Gra logiczna Guzzle - Djeco
  • Gra logiczna Guzzle - Djeco
  • Gra logiczna Guzzle - Djeco
  • Gra logiczna Guzzle - Djeco
Gra logiczna Guzzle - Djeco

Gra logiczna Guzzle - Djeco

112,00 zł
Brutto
Dodaj do listy życzeń

Ostatni raz ten produkt został dodany do koszyka: 2020-09-30

Wysyłka w 24h!

30 dni na zwrot!

Darmowa wysyłka od 250zł

Opis
  • Wiek 6-99 lat
  • Ilość graczy 2
  • Czas trwania ok 15 minut
  • Wymiary opakowania 21,5 x 21,5 x 4 cm

Zawartość:

2 zestawy 41 elementów do stworzenia ośmiornicy

1 zestaw = 1 głowa ośmiornicy, 8 kawałków z „końcami macek” + 16 „dwukierunkowych” elementów + 16 czterokierunkowych” elementów.

Cel gry: Guzzle to gra w puzzle. Gracze rywalizują ze sobą, który pierwszy ułoży idealną ośmiornicę z ośmioma mackami.

Przebieg gry: Przed rozpoczęciem gracze powinni wspólnie wybrać poziom trudności lub model, który chcą ułożyć. Poziom trudności zależy od liczby użytych elementów „czterokierunkowych”

Zgodnie z wybranym poziomem trudności, gracze muszą ułożyć ośmiornicę używając co najmniej wybranej liczby elementów czterokierunkowych.

Kiedy gracze wybiorą poziom trudności mogą zacząć układać ośmiornicę. W momencie, kiedy gracz uważa, że ukończył ośmiornicę, gra zostaje zatrzymana i sprawdzamy:

- liczbę użytych elementów „czterokierunkowych”

- czy ośmiornica ułożona jest w całości (zobacz: „ułożona ośmiornica”)

Ułożona ośmiornica:

- Ośmiornica musi posiadać wszystkie 8 elementów z „końcami macek:

- Nie może być niepołączonych ze sobą elementów „dwukierunkowych” lub „czterokierunkowych”

- Nie powinno być „robaków” ani „pętli”, czyli macek niezwiązanych z głową ośmiornicy

Poziom trudności:

Poziom trudności zależy od liczby użytych elementów „czterokierunkowych”

Poziom 1: użyj 2 elementów „czterokierunkowych” Poziom 5: użyj 10 elementów „czterokierunkowych”

Poziom 2: użyj 4 elementów „czterokierunkowych” Poziom 6: użyj 12 elementów „czterokierunkowych”

Poziom 3: użyj 6 elementów „czterokierunkowych” Poziom 7: użyj 14 elementów „czterokierunkowych”

Poziom 4: użyj 8 elementów „czterokierunkowych” Poziom 8: użyj 16 elementów „czterokierunkowych”

Uwaga: Gdy w grze biorą udział gracze na różnych poziomach, można ustawić inny poziom trudności dla każdego gracza.

Budowanie modelu:

Innym sposobem na zabawę jest zbudowanie modelu. Gracze mogą używać wybranych elementów, ale muszą zbudować ośmiornicę na podstawie ustalonego kształtu.

Tak jak poprzednio, gracze wybierają model, który ma być budowany i zaczynają ośmiornicę. Jak tylko gracz uważa, że skończył, powinien zatrzymać grę, aby sprawdzić:

- czy odpowiedni kształt został dopasowany,

- Czy ośmiornica jest kompletna.

Jeśli wszystko jest w porządku, gracz wygrał rundę. Ośmiornice są demontowane i zaczyna się nowa runda.

Różne opcje zestawów modeli przedstawiono na końcu broszury.

Koniec gry:

Grę wygrywa gracz, który wygrał 3 rundy.

Porada: Aby szybciej rozpocząć grę, sugerujemy posegregować odpowiednie elementy razem. Np. „końce macek” razem, elementy „dwukierunkowe” razem i elementy „czterokierunkowe” razem. Głowę ośmiornicy połóż przed sobą.

Djeco
DJ08471

Specyficzne kody