Darmowa wysyłka | 30 dni na zwrot towaru | wysyłka w 24h
Gra kooperacyjna trzy świnki i wilk - Djeco
Wysyłka w 24h!
30 dni na zwrot!
Darmowa wysyłka od 250zł
Gra planszowa dla dzieci Djeco, w której liczy się współpraca i dążenie do wspólnego celu: pokonanie wielkiego złego wilka. Gra kooperacyjna dla dzieci, w której 3 małe świnki trzymają się razem, aby zakończyć budowę swojego domu. Zły wilk już czyha.
Zabawna gra planszowa dla dzieci jest oparta na kultowej bajce o wilku i trzech małych świnkach. Tylko wtedy, gdy świnki współpracują, mogą przechytrzyć wilka. Wspaniała gra, w której działa się zespołowo. Gra z planszą, figurkami i kostkami sprawia, że zabawa jest wyjątkowo przyjemna zarówno dla dzici, jak i dorosłych.
- Wiek + 5 lat
- Liczba graczy: 2-4 osoby
- Czas gry: ok. 20 minut
- Rozmiar: 30 x 28 x 5 cm
Zasady gry:
Zaczynamy od najmłodszego gracza i przesuwamy pionkami dookoła planszy. Każdy gracz wybiera, którą świnka chce grać, bierze kostkę o tym samym kolorze co jego świnka i rzuca:
-jeśli kostka pokaże 1, 2 lub 3, wtedy gracz przesuwa się o tyle pól na planszy (zobacz „ruch świnką”)
-jeśli kostka pokaże postać wilka, wtedy gracz porusza wilkiem (zobacz „ruch wilkiem”)
-jeśli kostka pokaże domek, wtedy gracz umieszcza swoją świnkę w jednym ze swoich domków lub pozostaje w miejscu.
Następnie kostką rzuca kolejny gracz.
Ruch wilkiem: wilk może poruszać się tylko zgodnie ze wskazówkami zegara, wilka przesuwamy jedynie na pola oznaczone jego postacią, tylko na nich może się znajdować, na zasadzie: jeden rzut kostką z wilkiem, jeden ruch wilkiem.
Ruch świnką: Jeśli świnka opuści raz pole startowe, nie może do niego wrócić, świnką możemy poruszać się zgodnie lub w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara.
Ważne: ta sama świnka nie może zrobić ruchu dwa razy w jednym rzucie kostką: jeden rzut, jeden ruch. Każdy gracz rzuca swoją kostką. Jedna świnka może wykonać dwa ruchy pod rząd w przypadku gdy pozostałe dwie świnki są w kociołku lub w domku z cegieł.
Należy pracować razem, żeby wybudować chatkę i zaprowadzić do niej świnki zanim złapie je wilk.
Domki: Kiedy świnka znajduje się w jednym z domków, jest bezpieczna, wilk nie może jej złapać. W ceglanym domku świnka może się znaleźć wtedy, gdy zostanie on ukończony. Za każdym razem, gdy świnka stanie na polu z cegłami może postawić jedną cegłę na rusztowaniu. W ceglanym domku muszą znaleźć się wszystkie świnki, kiedy jedna już tam jest, wystarczy, że na kostce innej świnki pokaże się domek, wtedy może ona od razu do niego wskoczyć.