Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka Prywatności.

cancel
  • Gra kooperacyjna  trzy świnki i wilk - Djeco
  • Gra kooperacyjna  trzy świnki i wilk - Djeco
  • Gra kooperacyjna  trzy świnki i wilk - Djeco
  • Gra kooperacyjna  trzy świnki i wilk - Djeco
  • Gra kooperacyjna  trzy świnki i wilk - Djeco
Gra kooperacyjna  trzy świnki i wilk - Djeco
Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie

Gra kooperacyjna trzy świnki i wilk - Djeco

168,00 zł
Brutto
Dodaj do listy życzeń

Ostatni raz ten produkt został dodany do koszyka: 2020-10-13


Wysyłka w 24h!

30 dni na zwrot!

Darmowa wysyłka od 250zł

Opis

Gra planszowa dla dzieci Djeco, w której liczy się współpraca i dążenie do wspólnego celu: pokonanie wielkiego złego wilka. Gra kooperacyjna dla dzieci, w której 3 małe świnki trzymają się razem, aby zakończyć budowę swojego domu. Zły wilk już czyha.

Zabawna gra planszowa dla dzieci jest oparta na kultowej bajce o wilku i trzech małych świnkach. Tylko wtedy, gdy świnki współpracują, mogą przechytrzyć wilka. Wspaniała gra, w której działa się zespołowo. Gra z planszą, figurkami i kostkami sprawia, że zabawa jest wyjątkowo przyjemna zarówno dla dzici, jak i dorosłych.

  • Wiek + 5 lat
  • Liczba graczy: 2-4 osoby
  • Czas gry: ok. 20 minut
  • Rozmiar: 30 x 28 x 5 cm

Zasady gry:

Zaczynamy od najmłodszego gracza i przesuwamy pionkami dookoła planszy. Każdy gracz wybiera, którą świnka chce grać, bierze kostkę o tym samym kolorze co jego świnka i rzuca:

-jeśli kostka pokaże 1, 2 lub 3, wtedy gracz przesuwa się o tyle pól na planszy (zobacz „ruch świnką”)

-jeśli kostka pokaże postać wilka, wtedy gracz porusza wilkiem (zobacz „ruch wilkiem”)

-jeśli kostka pokaże domek, wtedy gracz umieszcza swoją świnkę w jednym ze swoich domków lub pozostaje w miejscu.

Następnie kostką rzuca kolejny gracz.

Ruch wilkiem: wilk może poruszać się tylko zgodnie ze wskazówkami zegara, wilka przesuwamy jedynie na pola oznaczone jego postacią, tylko na nich może się znajdować, na zasadzie: jeden rzut kostką z wilkiem, jeden ruch wilkiem.

Ruch świnką: Jeśli świnka opuści raz pole startowe, nie może do niego wrócić, świnką możemy poruszać się zgodnie lub w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara.

Ważne: ta sama świnka nie może zrobić ruchu dwa razy w jednym rzucie kostką: jeden rzut, jeden ruch. Każdy gracz rzuca swoją kostką. Jedna świnka może wykonać dwa ruchy pod rząd w przypadku gdy pozostałe dwie świnki są w kociołku lub w domku z cegieł.

Należy pracować razem, żeby wybudować chatkę i zaprowadzić do niej świnki zanim złapie je wilk.

Domki: Kiedy świnka znajduje się w jednym z domków, jest bezpieczna, wilk nie może jej złapać. W ceglanym domku świnka może się znaleźć wtedy, gdy zostanie on ukończony. Za każdym razem, gdy świnka stanie na polu z cegłami może postawić jedną cegłę na rusztowaniu. W ceglanym domku muszą znaleźć się wszystkie świnki, kiedy jedna już tam jest, wystarczy, że na kostce innej świnki pokaże się domek, wtedy może ona od razu do niego wskoczyć.

Djeco
DJ08427

Specyficzne kody