Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka Prywatności.

cancel
  • Gra Zręcznościowa z Wędkami Ośmiornica - Djeco
  • Gra Zręcznościowa z Wędkami Ośmiornica - Djeco
  • Gra Zręcznościowa z Wędkami Ośmiornica - Djeco
  • Gra Zręcznościowa z Wędkami Ośmiornica - Djeco
Gra Zręcznościowa z Wędkami Ośmiornica - Djeco

Gra Zręcznościowa z Wędkami Ośmiornica - Djeco

129,00 zł
Brutto

Wysyłka w 24h!

30 dni na zwrot!

Darmowa wysyłka od 250zł

Opis

Zręcznościowa zabawa Djeco z wędkami działającymi na magnes. Ośmiornica zabarwiła wodę na czarno i należy uratować rybki, przenosząc je na czyste wody.  Gracze kolejno przenoszą rybki przy pomocy specjalnych wędek. Klepsydra odmierza czas.

Proste zasady i pięknie zaprojektowana gra pomoże dzieciom ćwiczyć koordynację ręka-oko i małą motorykę. Kartonik jest wykorzystywany do stworzenia  papierowego akwenu. Magnetyczne wędki pomagają złapać rybki i przenosić je do oddzielnego zbiornika. Łapanie i przenoszenie to świetna zabawa. 

Zestaw zawiera: 2 plansze: dno pudełka z plamą atramentową oraz pokrywka pudełka z laguną morską i czystą wodą. 1 ośmiornica podzielona na 2 części, 12 drewnianych rybek, 2 wędki do łowienia z magnesami, 1 klepsydra 4 minutowa.

  • Wiek: +3 lata
  • Liczba graczy: 2-4
  • Czas rozgrywki: ok. 5 min.
  • Wymiary opakowania: 30 cm x 28 cm x 4 cm
Djeco
DJ08405

Specyficzne kody