Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka Prywatności.

cancel
  • Gra magnetyczna The Purple Cow - Chińczyk/Ludo
  • Gra magnetyczna The Purple Cow - Chińczyk/Ludo
  • Gra magnetyczna The Purple Cow - Chińczyk/Ludo
Gra magnetyczna The Purple Cow - Chińczyk/Ludo
Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie

Gra magnetyczna The Purple Cow - Chińczyk/Ludo

29,00 zł
Brutto
Dodaj do listy życzeń

Ostatni raz ten produkt został dodany do koszyka: 2020-12-04


Wysyłka w 24h!

30 dni na zwrot!

Darmowa wysyłka od 250zł

Opis

Gra magnetyczna w metalowym pudełku, które jest zarazem planszą do gry w sam raz do zabrania wszędzie ze sobą. Magnesy dobrze trzymają się puszki i nie straszne im żadne wstrząsy.

Mała, gra podróżna zmieści się w torbie i plecaku, umili czas podróży autem, pociągiem, samolotem, czas w poczekalni, czy w domu zajmując niewiele miejsca na półce, a zapełniając znakomitą zabawę.

  • ilość graczy: 2 - 4 osoby
  • wiek + 4 lata
  • w zestawie znajduje się 16 magnetycznych pionków (po 4 pionki w 4 różnych kolorach) i 1 kostka do gry
  • wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

Cel: Jako pierwsza osoba umieścić swoje pionki w centrum gry.

Zasady gry: Każda osoba otrzymuje zestaw 4 pionków w jednym kolorze. Gracze rzucają kostką według ruchu wskazówek zegara, przy czym grę rozpoczyna osoba z największą liczbą oczek.

By móc umieścić pionek na planszy kostka musi pokazać 6 oczek, po czym gracz rzuca kostką jeszcze raz, by wprowadzić pionek w ruch. Za każdym razem, gdy gracz wyrzuca 6 oczek może umieścić kolejny pionek na planszy albo przesunąć się o 6 pól pionkiem, który już jest na planszy. Po każdym rzucie kostką to gracz decyduje którym pionek zostanie wprawiony w ruch. Każde przesunięcie pionka odbywa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara o ilość oczek wyrzuconych na kostce. Ilość 6 oczek na kostce gwarantuje dodatkowy rzut kostką. Jeśli pionek zatrzyma się na pionku innego koloru, pierwszy pionek z tego pola zostaje zbity i wraca do pola startowego. Jeśli pionki tego samego koloru spotkają się na tym samym polu, tworzą blok, który nie może być ani zbity, ani rozdzielony, ani przesunięty przez przeciwnika Gdy gracz kończy grę jednym pionkiem wprowadza go do pól w „domu”. Kolejny pionek może być wprowadzony na planszę tylko, jeśli zostanie wyrzuconych 6 oczek na kostce. Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy wprowadzi wszystkie pionki do „domu”. Pozostali gracze walczą o kolejne miejsca.

7290011890001

Specyficzne kody