Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka Prywatności.

cancel
  • Zgadnij Gdzie się Schował Niedźwiedź gra w karty - Djeco
  • Zgadnij Gdzie się Schował Niedźwiedź gra w karty - Djeco
  • Zgadnij Gdzie się Schował Niedźwiedź gra w karty - Djeco
  • Zgadnij Gdzie się Schował Niedźwiedź gra w karty - Djeco
  • Zgadnij Gdzie się Schował Niedźwiedź gra w karty - Djeco
  • Zgadnij Gdzie się Schował Niedźwiedź gra w karty - Djeco
Zgadnij Gdzie się Schował Niedźwiedź gra w karty - Djeco

Zgadnij Gdzie się Schował Niedźwiedź gra w karty - Djeco

42,00 zł
Brutto
Dodaj do listy życzeń

Ostatni raz ten produkt został dodany do koszyka: 2023-12-17

Wysyłka w 24h!

30 dni na zwrot!

Darmowa wysyłka od 250zł

Opis

Gra dedukcyjna Djeco, w której dzieci przez zadania pytań i eliminację, mają za zadanie dowiedzieć się, gdzie śpi niedźwiedź Dodo.

  • Pierwsza gra dedukcyjna dla najmłodszych.
  • Kompaktowe pudełko, które można zabrać ze sobą wszędzie.
  • Wysokiej jakości i wzmocnione.
  • Zawartość: 50 kart. Zasady gry w 10 językach.
  • +4 lata
  • Liczba graczy 2-4 osoby
  • Wymiary opakowania: 8,5x11,7x2,8cm

Cel gry – zdobyć poprzez odgadywanie 5 żetonów

1. Rozłóż wszystkie karty na środku stołu, obrazkami na dół. Gramy zgodnie z ruchem wskazówek zegara.

 2. Grę prowadzi najmłodszy uczestnik i on rozpoczyna.

 3. Uczestnicy odwracają się tyłem, a wtedy prowadzący chowa "dodo" pod jedną z kart.

4. Uczestnicy, po kolei, zadają pytania prowadzącemu, które mają ułatwić odgadnięcie pod którą kartą jest schowany "dodo", np. "czy "dodo" jest pod kartą na której jest zwierzę z wąsami?" Prowadzący musi odpowiedzieć "tak" lub "nie". Jeśli tak, to odwracamy wszystkie karty na których są zwierzęta bez wąsów. Jeśli nie – odwracamy wszystkie karty na których są zwierzęta z wąsami.

 5. Gracz, który odkryje gdzie jest "dodo" wygrywa żeton.

 6. Dalej kolejny gracz zostaje prowadzącym, ukrywa "dodo", pozostali zgadują itd.

7. Wygrywa ten gracz, który zbierze 5 żetonów. Odmiany gry w zależności od wieku graczy: dla najmłodszych – zmniejsz ilość kart, dla starszych – po odpowiedzi na pytania, nie odwracaj kart – dzieci mają zapamiętać informacje.

UWAGA: do gry używamy 1 "dodo", w zestawie jest ich 10 na wypadek zniszczenia lub zaginięcia.

Djeco
DJ05106

Specyficzne kody