Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka Prywatności.

cancel
  • Gra Karciana Silly Monkey (Piotruś i memory) - Petit Collage
  • Gra Karciana Silly Monkey (Piotruś i memory) - Petit Collage
  • Gra Karciana Silly Monkey (Piotruś i memory) - Petit Collage
Gra Karciana Silly Monkey (Piotruś i memory) - Petit Collage
Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie

Gra Karciana Silly Monkey (Piotruś i memory) - Petit Collage

42,00 zł Zniżka 14%
36,12 zł
Brutto
Dodaj do listy życzeń

Ostatni raz ten produkt został dodany do koszyka: 2021-07-05


Wysyłka w 24h!

30 dni na zwrot!

Darmowa wysyłka od 250zł

Opis

Gra w karty, z którą pobawimy się na 2 sposoby: klasyczny Piotruś (dobieranie par) i zabawa w memory (zapamiętywanie).

Talia gry "Silly Monkey" liczy 43 karty. Gra z małpkją jest zapakowana w eleganckie, metalowe pudełko, dzięki temu sprawi że wszystkie karty będą w jednym miejscu i nie pogną się. Zabawne i kolorowe ilustracje zachęcą dziecko do zabawy. Będzie świetną zabawą dla dziecka, ale również dla całej rodziny. To wspaniała gra która ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, rozwija wyobraźnię dziecka ucząc je cierpliwości. Idealna do zabawy w podróży w domu lub u przyjaciół.

  • Wiek: +4 lata
  • Liczba graczy: 2 do 4 graczy
  • Wymiary: 10 x 7 x 2,5 c,

Zasady gry:

Gra 1:

Rozdający tasuje karty i rozdaje między uczestników gry, niektórzy gracze mogą mieć więcej kart od pozostałych. Każdy z graczy sprawdza swoje karty, jeśli ma jakieś pary wyjmuje je i kładzie przed sobą. Najmłodszy gracz rozpoczyna grę. Losuje kartę od wybranej przez siebie osoby, wybrana osoba rozwija przed nim swoje karty, ale tak by były zakryte. Jeśli wybrana karta pasuje do którejś z posiadanych kart gracz wykłada parę na stół, jeśli nie, wkłada ją do swoich kart. Kolejka przechodzi do następnego gracza. Gra kończy się gdy nie ma już kart mogących tworzyć pary. Ostatnia osoba która zostanie z głupią małpką przegrywa! Wygrywa osoba z największą ilością dopasowanych par.

Gra 2: Memory

Usuń kartę małpki z talii. Potasuj karty i rozłóż je zakryte w rzędach na płaskiej powierzchni. Najmłodszy gracz rozpoczyna grę. Wybiera dwie dowolne karty i odwraca je. Jeśli odkryte karty pasują do siebie gracz zabiera je i kładzie przed sobą. Jeśli karty nie pasują do siebie odwraca je z powrotem, a kolejka przechodzi do następnego gracza. Gra trwa do momentu aż wszystkie karty zostaną dopasowane. Gracz z największą liczbą par wygrywa.

PTC256

Specyficzne kody